Smoke and Mirrors

In a perfect world . . .

Happiness Manifesto Blues

 

Yeah, happiness.
Somewhat elusive, yes?
Follow the flow chart above to achieve total consciousness.
And keep doing whatever you’re doing.
Or something like that . . .

14 Comments

  1. well, when you put it that way? d’uh! i like it!

    Awesomeness squared.
    ~m

  2. Lookout happiness, here I come. 😛

    Just watch out of the badsneaker!
    ~m

    .-= Peter Parkour´s last blog ..Crazy Pix: 01/06/10 =-.

  3. Sounds like a plan to me, although total consciousness could be scary in my world!
    :tongue:


    Mine too . . .
    ~m

    .-= anonymum´s last blog ..Achieve =-.

  4. It might be scary too!!!
    :wtf:
    .-= anonymum´s last blog ..Achieve =-.

  5. hmmm, should I point out that the chart is missing an arrow? Probably not.
    Looks like I have some catching up to do. :)

    Catch up. kiddo!
    And find that arrow!!!!!
    ~m

    .-= Lolly´s last blog ..HAPPY HALLOWEEN! =-.

  6. Crummy day at work with messed up computers.
    I’m not happy! :wtf: ?

    Gotcha.
    ~m

  7. LOL! I need that flow chart in poster form. Good stuff!

    Buy lots of coloured ink and bigass sheets of paper.
    You should be all set!
    ~m

  8. No wonder I’m always feeling dizzy! :tongue:

    Me, too.
    ~m

    .-= LupusRanting´s last blog ..Snow Day =-.

  9. Could it really be that simple? I wish

    Nah . . .
    ~m

    .-= PiedType´s last blog ..Late night talk; here we go again =-.

  10. if only it was this simple… ❓ wait ❓ perhaps it is!!

    If only . . .
    ~m

    .-= enreal´s last blog ..Destined Fall =-.

  11. I like flow charts. That’s a good one!

    Knew you’d like it, mate
    ~m

    .-= MarkD60´s last blog ..This will bore you to tears =-.

  12. Change something OR Keep doing what you’re doing……..It’s Simple!

    I’m always changing something . . .
    Tanks, kiddo
    ~m

  13. Very simple logic yet very big impact on someone’s life.

  14. Love it! We must follow that flow. Might give a good feedback to everybody.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*

© 2015 Smoke and Mirrors

Theme by Anders NorenUp ↑